مربی تیم ملی فوتسال افغانستان: شانس صعود داریم اوسمار جواب نکونام را نمی دهد دو ایجنت مانع ادامه کار اوسمار با پرسپولیس عدم استقبال اوسمار از حضور مهمانان در تمرین پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و سویا| پایان قشنگ ژاوی شانس بیشتر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر | احتمال مسجل شدن قهرمانی سرخ‌پوشان در هفته بیست و نهم قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال انجام شد | مسیری آسان برای شاگردان شمسایی پخش زنده بازی ایران و آرژانتین در لیگ ملت‌های والیبال + تماشای آنلاین نکونام: برادران حیدری جدول لیگ را عوض کردند دومین پیروزی شهرداری گرگان در بسکتبال غرب آسیا سید حسین حسینی: هواداران بیایند تا صدر را پس بگیریم ملی‌پوش مشهدی فوتسال بانوان: مسابقات آسیا غیرقابل پیش‌بینی است فتح‌الله‌زاده: بعضی داوران روی علایق رنگی سوت می‌زنند نورمحمدی: بعضی تیم‌ها گل می‌زنند، بعضی تیم‌ها حرف می‌زنند جباری: امیدوارم استقلال قهرمان شود| همه پیشکسوتان پشت استقلال هستند جلالی: برای تیم امید سراغ گزینه‌های باتجربه می‌رویم نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین + قیمت و لینک خرید هم‌بازی طارمی در راه بارسلونا
سرخط خبرها

اصفهان آماده جشن قهرمانی| بی تفاوتی سپاهانی‌ها در مقابل نتیجه دربی ۱۰۰

  • کد خبر: ۱۵۹۸۸۴
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
  • ۱
اصفهان آماده جشن قهرمانی| بی تفاوتی سپاهانی‌ها در مقابل نتیجه دربی ۱۰۰
مسئولان باشگاه سپاهان بدون توجه به هیاهوی این روز‌های سرخابی‌ها در تدارک برپایی جشن قهرمانی لیگ برتر هستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، دربی ۱۰۰ نگاه علاقمندان به این دو باشگاه را به سمت و سوی خود جلب کرده است و برخی نیز بر این باورند که برنده این بازی قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

این پیش گویی‌ها درحالی انجام می‌شود که اگر سپاهان در چهار بازی باقی مانده خود مقابل ملوان، نفت مسجد سلیمان، پیکان و درنهایت مس کرمان به برتری برسد، به دلیل برتری در بازی‌های رو در رو مقابل استقلال و پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

استدلال اینکه برنده دربی قهرمان لیگ برتر می‌شود، زمانی واقعیت خواهد یافت که سپاهان در این چهار بازی امتیاز از دست بدهد.

اصفهانی‌ها، اما در تدارکی وسیع برای کسب پیروزی در چهار بازی آینده هستند و این بازی‌ها را به منزله فینال می‌دانند.

از اصفهان خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه تمام تجربه خود را به کار گرفته‌اند تا در این چهار بازی نیز آب توی دل بازیکنان و اعضای کادر فنی تکان نخورد و سپاهان این بازی‌های پایانی را هم به سلامت پشت سر بگذارد وقهرمان لیگ برتر شود.

شارژ روحی بازیکنان با پرداخت پاداش، برگزاری جلسات گفتمان و افزایش انگیزه و آنالیز دقیق‌تر حریفان در چهار بازی آینده از جمله اقداماتی بود که در روز‌های اخیر در باشگاه سپاهان انجام شده است.

اصفهانی‌ها که قهرمانی‌های متعددی را در فوتبال ایران تجربه کرده‌اند و با پنج قهرمانی در  در دوره‌های دوم،  نهم،  دهم،  یازدهم و چهاردهم لیگ برتر پس از پرسپولیس جایگاه دوم کسب قهرمانی در لیگ برتر را به خود اختصاص داده‌اند، رویای قهرمانی ششم را بسیار نزدیک می‌بینند.

اگر سپاهان به قهرمانی دوباره برسد ششمین جام را به دست آورده و اصفهانی‌ها هرگز دوست ندارند این موقعیت بزرگ را به سادگی از کف بدهند.

به همین دلیل آن‌ها بدون توجه به اینکه اساسا در دربی چه نتیجه‌ای به دست خواهد آمد به سمت پیروزی دوباره در بازی با ملوان که یک روز بعد از دربی برگزار می‌شود، پیش خواهند رفت.

سپاهان به برد‌های مستقیم خود مقابل سرخابی‌ها تکیه کرده و این موهبیت بزرگ را به سادگی از کف نخواهد داد. حتی اگر استقلال با برد در دربی تا هفته بیست و نهم صدرنشین لیگ برتر باشد، اگر سپاهان چهار بازی باقی مانده خود را با پیروزی سپری کند بعد از به صدا درآمدن سوت پایان لیگ بازی‌های رو در رو محاسبه خواهد شد و سپاهان به دلیل برتری در دو بازی مقابل استقلال به صدر جدول خواهد رفت وقهرمان لیگ برتر خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
0
0
ان شاا.. قهرمانی اگه داوری ها اجازه بده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->